Wyszukiwanie ofert

rodzaj nieruchomości

transakcja

lokalizacja

cena (od - do)
-

powierzchnia (od - do)
-

ilość pokoi (od - do)
-

numer oferty

galeria-kredyty

« wróćBiuro nieruchomości Koszalin a pandemia cz.3

Pandemia postawiła biura nieruchomości w nowych okolicznościach. Agenci nieruchomości musieli dość szybko nauczyć się wykorzystywać zdalne formy kontaktowania się, prezentacji ofert, generowania dokumentów. W dłuższej prospektywnie czasowej te nowe formy sprzedaży czy wynajmu nieruchomości mogą okazać się pozytywnym rozwiązaniem. Klienci także w krótkim czasie na wielu płaszczyznach musieli nauczyć się korzystać ze zdalnych możliwości pracy, uczenia się i robienia zakupów. Jeżeli ktoś do tej chwili z takich form nie korzystał, ponieważ preferował bezpośrednie kontakty i zakupy bardzo szybko przeszedł kurs nauki zdalnych możliwości komunikacji, pracy, sprzedaży czy kupna. W społeczeństwie cyfrowym takie umiejętności są niezbędne aby móc poradzić sobie w wirtualnym świecie.

Rozwój technologii zmierza od wielu lat do przeniesienia większości usług do Internetu. Do chwili pandemii było to wdrażane dość wolno i z pewnym oporem osób, preferujących tradycyjne formy sprzedaży i kontaktu. Po przejściu przez całe społeczeństwo szybkiego kursu dostosowania się do nowych warunków może okazać się, że ta forma zostanie na dłużej. Ważne będzie dobre wypromowanie firmy i ofert w Internecie aby potencjalny klient mógł znaleźć poszukiwaną ofertę i móc zostać obsłużony bez wizyty w stacjonarnym biurze. Kontakty osobiste będą odbywały się w ostatniej fazie zakupu, sprzedaży czy wynajmu. Podpisanie ostatecznej umowy będzie jedynie odbywało się w biurze nieruchomości i u notariusza.

Nowa rzeczywistość gospodarcza, która nieco zaskoczyła przedsiębiorców i klientów przyspieszyła proces cyfryzacji społeczeństwa. Po takich doświadczeniach ciężko będzie wrócić do tradycyjnej formy sprzedaży odbywającej się bezpośrednio bez udziału wirtualnych narzędzi. Biura nieruchomości będą musiały teraz zadbać o dobre strony internetowe, wysoko pozycjonowane, dobrze widoczne w Internecie poprzez wykorzystanie reklamy AdWords. Materiały reklamowe będą musiały być przygotowywane inaczej, już nie tylko dobrze zrobione zdjęcia ale także wirtualne spacery po nieruchomości czy też filmy prezentujące lokale. Materiały powinny być profesjonalne bowiem od tego będzie zależało w jakim czasie  i w jakiej cenie uda się sprzedać lub wynająć nieruchomość.